Vacature Backoffice medewerker

Backoffice medewerker in Capelle aan den Ijssel

Secuur controleren van belangrijke documenten voor en van onze uitzendkrachten. Ben verantwoordelijk voor de administratieve behandeling van tientallen nieuwe medewerkers per week. Streef naar foutloze administratie en wordt onderdeel van dit hechte, snelgroeiende en gezellige backoffice team! Functieomschrijving Secuur controleren van verschillende documenten die betrekking hebben op uitzendkrachten. Arbeidsovereenkomsten, plaatsingsdocumenten, correcties & CAOverhogingen zijn allemaal onderdeel het pakket aan documenten dat administratief verwerkt moet worden. Uiteraard doe je dit niet alleen het werk wordt verdeeld over alle collega's de afdeling en jullie zorgen samen dat dit afgerond wordt!Daarnaast houd jij je bezig met

  • Maken van uitzendovereenkomsten voor kandidaten en inleenovereenkomsten voor klanten.
  • Zorg dragen voor een correcte opvolging/verloning volgens de inlenersbeloning.
  • Het monitoren van caowijzigingen en actie ondernemen wanneer nodig.
  • Doorvoeren van pensioengegevens.
  • Telefonisch ondersteunen van accountmanagers wanneer zij vragen hebben.
  • Tijdig verlonen en factureren van uitzendkrachten en inleners.
  • Het doorvoeren van loon en factuurcorrecties. 
Functievereisten Gebruik je interesse voor de regel en wetgeving in Nederland om deze functie met plezier uit te kunnen voeren! Karaktereigenschappen als secuur te werk kunnen gaan, sterk op papier zijn en sociaal zijn zorgen ervoor dat jij deze functie met plezier uit gaat voeren.Wij verwachten van jou het volgende
  • Hbo werk en denkniveau.
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • Woonachtig in omgeving Capelle aan den IJssel of bereid hier naartoe te reizen
  • Minimaal 1 jaar administratieve ervaring.
Arbeidsvoorwaarden Wat kun jij verwachten voor het uitvoeren van de bovenstaande functie?
  • Bruto maandsalaris tot €3.100, bruto per maand.
  • Eindejaarsuitkering op basis van behaalde bedrijfsdoelstellingen.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 cent per kilometer.
  • Jaarlijkse salarisverhoging.
  • 25 vakantiedagen, 4 ATV dagen & 8% vakantiegeld.
  • Mogelijkheid tot doorgroeien in functie en salaris.
Heb jij interesse in de bovenstaande vacature? Reageer dan op deze vacature of neem contact op via +316 58078554 /solliciteren@proindustry.nl

Functie:backoffice medewerker logistiek
Startdatum:20-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3100
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pro Industry via info@pro-industry.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.pro-industry.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Stolwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de stolwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures stolwijk
  2. Backoffice medewerker Pro Industry 20-05-2024

Bekijk ook andere vacatures