Bedrijfsomschrijving
Onze klant is een innovatief bedrijf dat werkzaam is in de medische sector. De belangrijkste kernwaarden binnen deze organisatie zijn commitment, loyaliteit, dienstbaarheid en klantgerichtheid. De thuisbasis is Gouda, wat goed te bereiken is vanuit Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
Jouw team zal bestaan uit ongeveer 6 ambitieuze, hardwerkende en warme collega’s. Jij werkt met één directe collega om alle bestellingen te verwerken. Met een goede dosis humor, gezelligheid én hard werken komen jullie wel de dag door!
Het bedrijf is gevestigd in Gouda en is goed te bereiken met het openbaar vervoer en er zijn beperkte parkeerplaatsen beschikbaar.
FunctieomschrijvingHeb jij oog voor detail? Ontgaat niets aan jouw aandacht? En heb je zin om de handen uit de mouwen te steken? Dan hebben wij een functie die jou op het lijf geschreven is!
Wij zoeken een Logistiek Administratief Medewerker. In deze ondersteunde rol ga jij je bezighouden met de voorraad en verzendingen van diverse goederen naar binnen- en buitenland. Je zorgt er gedurende de werkdag voor dat de diverse orders klaar staan voor verzending, en natuurlijk moeten de orders ook worden voorbereid en gecontroleerd. Daarnaast houd jij je ook bezig met het inspecteren van goederen en reparaties die retour komen. Dit verwerk je netjes in het systeem en handel je af. Ook controleer je de inkomende goederen en de voorraad en zorg je dat dit allemaal kloppend blijft. Tot slot ben je flexibel en pak je allerlei klussen aan om de logistieke werkzaamheden in goede banen te leiden.
Samen met jouw directe collega in het magazijn verwerken jullie alle orders, onder het genot van goede koffie én goede muziek knallen jullie de dag door. De dag is zo voorbij, tot morgen!
Functie-eisenJe bent per direct beschikbaar en een echte aanpakker. Je bent kundig met administratief werk en hebt goede Microsoft Office skills. Verder voldoe je aan de volgende eisen:
Je gaat aan de slag bij een prachtig familiebedrijf in een uitdagende functie voor minimaal 24 en maximaal 40 uur. Verder kun je rekenen op:
Waar wacht je nog op? Solliciteer direct! Vragen? Bel ons op 0182 - 522 022 of stuur een e-mail naar gouda@olympia.nl. #LI-RS1
Functie: | backoffice medewerker logistiek |
Startdatum: | 16-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2800 – 2800 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via r.selman@werk.olympia.nl of Reinier Selman. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Stolwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de stolwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Stolwijk via Stolwijkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Stolwijkkrant.nl.
© Stolwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.