Vacature Logistiek Administratief Medewerker

Logistiek Administratief Medewerker in Gouda

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een innovatief bedrijf dat werkzaam is in de medische sector. De belangrijkste kernwaarden binnen deze organisatie zijn commitment, loyaliteit, dienstbaarheid en klantgerichtheid. De thuisbasis is Gouda, wat goed te bereiken is vanuit Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

Jouw team zal bestaan uit ongeveer 6 ambitieuze, hardwerkende en warme collega’s. Jij werkt met één directe collega om alle bestellingen te verwerken. Met een goede dosis humor, gezelligheid én hard werken komen jullie wel de dag door!

Het bedrijf is gevestigd in Gouda en is goed te bereiken met het openbaar vervoer en er zijn beperkte parkeerplaatsen beschikbaar.

Functieomschrijving

Heb jij oog voor detail? Ontgaat niets aan jouw aandacht? En heb je zin om de handen uit de mouwen te steken? Dan hebben wij een functie die jou op het lijf geschreven is!

Wij zoeken een Logistiek Administratief Medewerker. In deze ondersteunde rol ga jij je bezighouden met de voorraad en verzendingen van diverse goederen naar binnen- en buitenland. Je zorgt er gedurende de werkdag voor dat de diverse orders klaar staan voor verzending, en natuurlijk moeten de orders ook worden voorbereid en gecontroleerd. Daarnaast houd jij je ook bezig met het inspecteren van goederen en reparaties die retour komen. Dit verwerk je netjes in het systeem en handel je af. Ook controleer je de inkomende goederen en de voorraad en zorg je dat dit allemaal kloppend blijft. Tot slot ben je flexibel en pak je allerlei klussen aan om de logistieke werkzaamheden in goede banen te leiden.

Samen met jouw directe collega in het magazijn verwerken jullie alle orders, onder het genot van goede koffie én goede muziek knallen jullie de dag door. De dag is zo voorbij, tot morgen! 

Functie-eisen

Je bent per direct beschikbaar en een echte aanpakker. Je bent kundig met administratief werk en hebt goede Microsoft Office skills. Verder voldoe je aan de volgende eisen:

  • Je bent je secuur ingesteld en je wilt goed en kwalitatief werk leveren;
  • Je bent proactief en hebt oog voor detail;
  • Je bent goed in het spreken en schrijven van de Nederlandse en Engelse taal.
Arbeidsvoorwaarden

Je gaat aan de slag bij een prachtig familiebedrijf in een uitdagende functie voor minimaal 24 en maximaal 40 uur. Verder kun je rekenen op:

  • Salaris afhankelijk van kennis en ervaring tussen €2.300 en €2.890 bruto per maand;
  • Onbeperkt verlof, uiteraard in goed overleg;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenopbouw;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Een leuke uitdagende functie in een sterk motiverende omgeving;
  • Prettige werksfeer met enthousiaste collega’s;
  • Kans op vast dienstverband;
  • Alle tools om jouw werk op de juiste manier uit te kunnen voeren;
  • De keuze uit wekelijkse of vier-wekelijkse uitbetaling;
  • In eerste instantie een tijdelijk dienstverband, maar bij tevredenheid kans op een verlenging;
  • Een vast contactpersoon binnen Olympia Gouda waar je altijd terecht kan met je vragen!

Waar wacht je nog op? Solliciteer direct! Vragen? Bel ons op 0182 - 522 022 of stuur een e-mail naar gouda@olympia.nl. #LI-RS1



Functie:backoffice medewerker logistiek
Startdatum:16-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 2800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via r.selman@werk.olympia.nl of Reinier Selman. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Stolwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de stolwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures stolwijk
  2. Logistiek Administratief Medewerker Olympia 16-05-2024

Bekijk ook andere vacatures