Vacature Junior Procesmanager vastgoedontwikkeling

Junior Procesmanager vastgoedontwikkeling in Gouda

Welke uitdaging hebben we voor jou?

Voor onze opdrachtgever Mozïek Wonen zoeken wij een Junior Procesmanager Vastgoedontwikkeling. Mozïek Wonen zoekt een gedreven Junior Procesmanager Vastgoedontwikkeling die klaar is om zijn/haar stempel te drukken op de toekomst van goede en betaalbare woningen voor de (potentiële) huurders binnen een fijne en duurzame leefomgeving.

Nieuwsgierig wat dit precies inhoudt? En ben jij benieuwd hoe jouw functie eruit ziet? Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Als Junior Procesmanager werk je in het team Vastgoedontwikkeling en Assetmanagement. Het team met 7 collega’s houdt zich bezig met de voorbereiding en realisatie van onder andere nieuwbouw- en verduurzamingsprojecten en de tactische sturing op de vastgoedportefeuille. De komende jaren hebben wij een grote nieuwbouwopgave om (toekomstige) huurders te voorzien van een betaalbare goede woning. Daarnaast ligt er een grote verduurzamingsopgave in ons bezit. Onze woningen worden klaargestoomd om van de gasaansluiting af te gaan. Het bieden van een goede en betaalbare woning in een prettige leefomgeving aan onze huurders is daarbij het uitgangspunt – ook tijdens het (ver)bouwproces.

Vanuit een regie- en procesmatige aanpak ben je overal van op de hoogte binnen jouw projecten, vanaf de ontwikkelfase tot en met de overdracht. Je inzet is divers en varieert van het beoordelen opstellen van besluitvormingsdocumenten, organiseren van aanbestedingen en draagvlak, volgen van de uitvoering tot aan het opleveren aan de afdeling vastgoedbeheer en onze huurders. Dit alles onder verantwoording en begeleiding van de procesmanager. Als junior kan je op deze manier veel ervaring op doen en zelf doorgroeien naar de functie van procesmanager

Concreet ga jij met de volgende werkzaamheden aan de slag.

- Het ondersteunen van de coördinatie en het proces aansturen van wijkontwikkeling, sloop- nieuwbouw, renovatie, van ontwikkelfase tot oplevering aansturen in- en externe procespartners;

- Opstellen van projectuitgangspunten en fasedocumenten onder verantwoording van de procesmanager;

- Bijdragen aan de coördinatie van juridische, fiscale, financiële aspecten;

- Bijdragen aan vastgoedbeleid bijvoorbeeld t.a.v. kwaliteit, arbeid en milieu en innovatie, wet- en regelgeving.

In jouw rol overleg jij regelmatig met je directe collega’s en je onderhoudt contacten met de gemeente, externe partners en interne afdelingen zoals de rayons en financiën. Door te sturen op risico’s, tijd, organisatie, informatie, kosten en kwaliteit, is de procesmanager in regie en in control over de projecten.

Waaraan dien je te voldoen?

Wij zoeken een oplossingsgerichte teamspeler met empathisch vermogen. Jij weet als geen ander hoe belangrijk in- en externe samenwerking is en jij durft op een positieve en kritische wijze jouw visie te etaleren binnen de organisatie. Ondertussen volg jij actief de laatste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en vertaalt deze naar concrete acties of plannen voor de business. In jouw rol is het belangrijk dat jij de juiste prioriteiten kunt stellen, flexibel bent en snel kunt schakelen. Met het beheersen van deze eigenschappen kun jij gemakkelijk deelnemen aan verschillende (deel)projecten en deze naar successen leiden.

Om succesvol te zijn in deze functie vragen wij minimaal hbo werk- en denkniveau, aangevuld met ervaring met bouwkunde en kennis van woningbouw. Vind jij het leuk om de regie te pakken over verschillende (deel)projecten en herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Laat van je horen!

Wat bieden wij jou?

- Een bruto maandsalaris tussen € 3.407,- en €4.196,- op basis van een 36-urige werkweek (CAO Woondiensten schaal H);

- Leuke extra’s zoals een eindejaarsuitkering, welzijnsbudget, persoonlijk opleidingsbudget, de goed verzorgde lunches in onze kantine en leuke uitjes via de personeelsvereniging;

- Ruim verlof, o.b.v. 36 uur ongeveer 190 uren;

- Een functie met grote mate van zelfstandigheid in een gezellig team;

- Flexibel uitvoeren van je werkzaamheden vanuit ons kantoor of thuis;

- Een aantrekkelijke pensioenregeling, thuiswerkvergoeding & reiskostenvergoeding;

- Een gunstige reiskosten vergoeding; ons kantoor ligt op steenworp afstand van de trein en OV wordt volledig vergoed. Kies je je voor de auto of fiets? Dan krijg je woon-werk vergoeding;

- Werken in een organisatie met mooie uitdagende projecten op het gebied van zowel nieuwbouw als verduurzaming van het woningbezit (energietransitie);

- Werken aan grote maatschappelijke- en duurzaamheidsopgaven, waar je het verschil kunt maken;

- Een ruim aanbod aan vitaliteitsprogramma's via Mozaïek Moov.

Waar kom je te werken?

Mozaïek Wonen is een middelgrote woningcorporatie in het Groene Hart. We verhuren ruim 10.000 voornamelijk sociale huurwoningen in Gouda, Bodegraven, Nieuwerbrug, Gouderak en Moordrecht. Wij vinden dat iedereen zich ergens thuis moet kunnen voelen. Wonen is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Er zijn mensen die het niet kunnen betalen of die bijzondere aandacht en zorg nodig hebben. Mozaïek Wonen is er ook voor die mensen. Mozaïek Wonen staat voor goede, betaalbare en duurzame huisvesting voor mensen met een smalle beurs of die bijzondere aandacht en zorg nodig hebben. Ons streven is om de woonlasten van de huurder laag te houden.



Functie:Junior Procesmanager vastgoedontwikkeling
Startdatum:24-10-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3407 – 4196
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Vastgoed-talent via info@vastgoed-talent.nl of 088-5550999. Of bezoek hun website https://vastgoed-talent.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Stolwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de stolwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Stolwijk
  2. Junior Procesmanager vastgoedontwikkeling Vastgoed-talent 24-10-2023

Bekijk ook andere vacatures